Sayfayı Yenileyerek ya da Başlığa Tıklayarak Arşivde Dolaşabilirsiniz

Adem Cennette mi Yaratıldı ?..

"Âdem Yeryüzünde Yaratıldı da neden ona 'Sen ve eşin Cennet'e (Cennet) yerleşin' dendi ? Neredeydi ki de (Size göre) Yeryüzüne yerleşin denmiş oldu ? Ve sonra neden yasağı işlediklerinde (Nereden, tekrar) "Yeryüzüne" (Ard) inin dendi ?" diye İddiacı Allame-i Cihanlar'a sorduğumuzda kafaları karışıyor ! Ama Kuran'ı çok iyi biliyoruz demek kolay ! İddialar havada uçuşuyor !

"Benim bir bilgim olmazdı, (insanın yaratılışı hakkında) melekler yüce mecliste tartışırlarken." Sad 69

De ki: “Ben size, ‘Allah’ın hazineleri benim yanımdadır’ demiyorum. Ben gaybı da bilmem. Size ‘Ben bir meleğim’ de demiyorum. Ben sadece, bana gönderilen vahye uyuyorum.” De ki: “Görmeyenle gören bir olur mu? Siz hiç düşünmez misiniz?” Enam 50

“Bir vakit, Biz peygamberlerden kuvvetli bir söz almıştık; Senden, Nuh’tan, İbrahim’den, Musa’dan ve Meryem oğlu İsa’dan” Ahzâb 7

Rahman. Kuranı öğretti. İnsânı halketti. Ona, beyanı öğretti. Güneş ve ay, hesapla hareket eder. Yıldızlar ve ağaçlar, ikisi de (Allah’a) secde ederler. Ve göğü yükseltti ve mizanı koydu. Ölçüde, tartıda haddi aşmayın.

Rahman 1-8

İddiası Kolay !

http://yunuscomlek.blogspot.com.tr/2015/06/erdem-uygan-mehmet-okuyan-caner.html

http://yunuscomlek.blogspot.com.tr/2015/06/adem-yeryuzunde-mi-yaratld.html