Sayfayı Yenileyerek ya da Başlığa Tıklayarak Arşivde Dolaşabilirsiniz

Ateist bir bilim adamının samimiyeti...

Ben inançsız bir insanım..Ateist diyebilirsiniz. Ama kafir sözünden hoşlanmıyorum. Hiç bi zaman kuranda anlatılan tipler gibi hissetmedim kendimi. Bi insanı Tanrıya inanıyor diye aşağılayamam. İnançlı insanlara saygım var. Ne kadar anlamsız gelse de ineğe tapanlara bile saygı duyuyorum. Bir çok iyi dindar insan tanıdım ve artık dini de suçlu bulamıyorum. Bence kötülük tamamen insanın seçimlerine bağlı. Akıl ise zaten tamamen başa bela..İnanın artık neye inanacağımı bilemiyorum.. Evet komik. İnançsız bir insan olarak bunu söylemiş olmam mantıksız gelebilir size. Fakat inanın hayatta hiç bir şeye inanamamak ve anlam verememek çok sıkıntı verici. Ki düşünün bir bilim adamı olarak artık bilime de inanmıyorum. Düşünsenize ben eski çağlarda yaşamış bir bilim adamı olsaydım ve bana gelecekte ” mikrodalga fırın” diye bir şey icad edilecek denseydi bunun için mutlu olamazdım.. Çünkü kesin kanıt yoktu.. Bu söylediklerim de mantıksız ve saçma geldi biliyorum ve evet gerçekten bana da manasız geliyor. Evet evet kesinlikle saçmalıyorum sakın halime acıyıp beni anlamaya çalışmayınız.. Hele kuantum fiziğinden! aman diyeyim uzak durun...Bazen gerçekten bir maymun olsaydım diyorum..Yo yo hayır daha da insana benzemeyen bir hayvan..Mesela bir koala.. Hayır o da çok düşünceli gözüküyor...Bir kerkentele. Evet! Bir kertenkele olsaydım keşke. Hem de Kürek burunlu kertenkele.

not: yazdığım bir şeyden bir bölüm...