Sayfayı Yenileyerek ya da Başlığa Tıklayarak Arşivde Dolaşabilirsiniz

Sanat/Tasavvuf/Resim/Din/Evrim

Beni bi Çizim yaparken seyret, kalemi tesadüfen salladığımı zannedersin. Ki evet o ortaya çıkan bilinçli tasarımı düşünmeden sallarım kalemi. İç güdü? Bir laf sadece bu konuda. Doğa? O tamamen bir ses. Gördüğün şeye ÖHÜHÜK de aynı açıklamayı yapmış olursun. Zaten hayatın Öhehe hani, banane. Ben birisinden veya kendi kendime mi kazandım bu yeteneği? Hayır. Beynim bozulsa elim ayağım böyle çalışmaz, beyni bi kalem geç. Bana herşeyiyle kabul ettiğim tek doğru açıklama dışında bir açıklama yapamıyorsan senin benim bildiğim şey hakkında yaptığın her yorum benim için Traştır. İşte o bütün Traş yorumlarla bugün İnsanlık kandırılıyor. Şu da var ki sen hiç bi şekilde bana Dinim hakkında da bi açıklama yapamazsın, çünkü ben dinim hakkında cahil de değilim. Sana seni öğretirim. Şu ben olarak verdiğim örneğin hakikati seni de bütün varlıkları da bi şekilde kapsar o açıdan da geçemiyeceksin. He şimdi bu kılçıkla sen ister inkar et ister sallama, ister küfret. Sen senin gibi olanlarla olursun dolayısıyla kendi kendinize konuşursunuz. Başkasına vereceğiniz zarar da onun Kemalini sizin azabınızı artıracaktır. Dediğim gibi bu Hakikat öyle bir hakikat ki sen istesen de sana geçiyor istemesen de... Bu yetenek gibi Kul olmanı tavsiye ederim sana bir an önce... Kul olduğunda Din'i sonra zaten hemencecik bulursun...

Ohoo herkes yetenek olmuş zaten bu devirde yunus ne diyosun. İlk önce sanatçı sıçtı, sonra halk zaten saf yetenek.. İmam cemaat misali.. Hadi bakim şimdi kastır evrim abi çıkarabilecek misin bakalım bir yetenek...

Okyanusların dibinden daha karanlıktir cahillik..