Sayfayı Yenileyerek ya da Başlığa Tıklayarak Arşivde Dolaşabilirsiniz

Ateizm...

- selam tasavvufla ilgilisiniz sanırım büyük bir boşluktaydım tasavvufla ilgilenmemi önerdiler ben allaha inanmıyorum yardımcı olur musunuz?

***

- Şimdi örneğin ben sana desem ki ben çok çok affedici biriyim..Sen buna hakiki manada şahit olabilir de inanabilir misin ?

Hayır..Ama inanabilirsin..

Çünkü aramızda bir muhabbet dostluk ilişkisi fiilen gerçekleşmemiş..Beni tanımıyorsun.

Ama sözüme inanabilirsin..Ve bu inancından beni tanımadığın için bir şey kaybetmiş olmazsın..Aksine sana çok affedici çok merhametli olduğunu söyleyen birisi sırf söylemesiyle bile bir iyilik bir güzellik yani bir güzel tesir kazandırır..

Bu manada eğer sen peygamberlerin ilettiği mesaja yani onun muhteviyatında olan o hayırlı yasaklara ve hayırlı emirlere inanmazsan bu senin için bir kayıptır...

Çünkü o hayırlı emirler ve hayırlı yasaklar sadece peygamber tarafından getirilmiş ve uygulamaya konmuştur..Mesela içki yasağınına insanlar uysa muhakkak ki şu ana kadar içkiden doğacak bütün kötülükler engellenmiş olurdu...İşte bu emirler yasaklar sadece o peygamberler tarafından getirilmiş ve uygulansa böyle bir büyük hayır getireceği açık olmuşsa bunun Allahtan geldiğine inanmamak büyük bir kayıptır..Ne kadar uygulayamadıın hayırlı emirler yasaklar olsa da bunların açıkça ancak Allahtan geldiği bellidir...Çünkü hem bu emirler sadece peygamberler tarafından uygulanmıştır hem de Allah ismi verilecek bir varlığa delil olacak derecede üstün hayırlı disiplinlerdir..

İşte bu çok açık sebepler deliliyle bi kere Ona şahit olmasan da inanmamak kendi üzerinden insanlık adına sadece ve sadece açıkça bir kayıp olucaktır ..ve ayıp olacaktır...

İlk önce sırf bu sebeblerden ötürü ona dil ve kalbinle iman et..

“ Muhakkak ki bütün hamdler Allah’adır.O’na hamd eder, O’ndan yardım ister ve mağfiret taleb ederiz. Nefislerimizin ve kötü amellerimizin şerrinden de O’na sığınırız .
Allah kime hidayet ederse onu hiç kimse sapıttıramaz,kimi de sapıttırırsa ona hiç kimse hidayet veremez .

Şehadet ederim ki Allah’tan başka ilah yoktur ve şeriksiz olarak birdir. Ve yine şehadet ederim ki Muhammed O’nun kulu ve Resulüdür.”

“ Ey iman edenler ! Allah’tan sakınılması gerektiği şekilde sakının ve ancak Müslü-manlar olarak ölün. “

Sonra O'na tümüyle şahitte olabilirsin fakat o yine Allah'ın kabul etmesiyle ve eğer şimdi bişeyler anladıysan yine böyle olucaktır.. Allahın kitabını oku, iman edenler gibi iman üzere istikamette ol.. Allah seni iki cihanda muzaffer kılsın

Allah hepimize hidayet nasib etsin

Allah'a emanet ol

***

- şimdi sanırım ben size sorunumu tam olarak anlatamadım inandığınız bir allah var fakat adil değil? üremek insanın doğasında var doğasını inancınıza göre belirleyen allah neden cinselliği haram kılmış ?

- Sende akılda bi problem olabilir mi.. Cinsellik haram olsa insan doğar mı ?

Unutma ki zina ile cinsellik ayrı şeylerdir

Ve zina yapan iki kişi bebeği cami önüne koyarlar bunu da unutma..

Akıllı değilsen de şunu bil ki eğer senin inanmadığın benim inandığım Allah olmasaydı VAR değildin..Var yoktan elbette iyidir..ne olursa olsun

He sen inanmasan da aidsliler var o da ayrı bi kafa çalışması işi...Kafan çalışmıyorsa bunlarla senin sen olduğunu da reddedemezsin dikkatli ol ! O yüzden sen yukarıda yazdıklarımı bi daha oku..gereğini yap..

ya da yapma...hesap ortadadır..ya inanırsın ya da bu kafayla inanmaman hiç bi fayda sağlamaz emin ol hesap günü...Hesap ortadadır.. günü de gelecektir..