Sayfayı Yenileyerek ya da Başlığa Tıklayarak Arşivde Dolaşabilirsiniz

OKUmayacak mısın !

Bebektin
ne görür ne duyardın ama gören duyan vardı
Hem ileride Ben diyeceğin Sende hem de görmenin her türlüsünde

Biraz büyüdün
Varlığını görür duyar oldun Ben i anlamaya başladın
Halbu ki Benim demeden önce de görüp duyuyordu varlığın fakat Sen neredeydin

Dilin mi O ?

Ben diyebildin ?

Gözün mü O ?

Ben diyebildin ?

Hayır hepsi aynen Ben in gibi varlık bulup yokluğa karışıyorlar
Sen in gibi O na dirilp Onda yok oluyorlar

O ise hiç biri ama hepsinin varlık kaynağı ! An be an !

Senin O varken Ben diyemediğin göremediğin duyamadığın gibi O na doğup Onda var bulup Onda yok oluyorlar göremiyor musun Onu gözsüz?

Ne Sen bir tanesin ne senin gözün kulağın bir tane hep diller gözler Sen ler Ben ler varlık bulup yokluğa karışıyorlar

Alem dediğin sade bir ses O ise sesin bile varlık kaynağı !

Kaybolmayan ne ?

OKUmayacak mısın !

Sesli veya Sessiz OKUmayacak mısın !

Gözsüz göremeyecek misin ?

Din Ondan olmasa var mı zekattan başka bütün açları doyuracak bir EMİR !

Din Ondan olmasa var mı Onun yasaklarından daha HAYIRLI bir yasak !

OKUmayacak mısın !

Gözsüz göremeyecek misin asıl GÖRÜneni !

Sıyrıl her an yokluğa karışan Sen den Ben den dillerden gözlerden !

Görmeyecek misin VARıyla GÖRÜneni !