Sayfayı Yenileyerek ya da Başlığa Tıklayarak Arşivde Dolaşabilirsiniz

Vasi

Ey güzeller güzeli Vasi olan Allahımız
Şu beden şu ruh senden bize kaldı
Hem bu dünyada
Hem bu dünyadan geçtikten sonra
Sen Vasi olansın
Ey güzeller güzeli rabbimiz
Senden daha güzel Vasi yoktur
Senden gelen tüm varlığımızı yine sana vasiyet ediyoruz
Tüm vasiyetimizi sana emanet ediyoruz
Kabul buyur güzeller güzeli rabbimiz

Amin

*****

Zekeriya'yı da an ki, Rabbine niyaz ederek 'Rabbim, beni yalnız bırakma; Sen vârislerin en hayırlısısın' demişti.[Enbiya:89]

*******

“Allah: Ey Meryem oğlu İsa! İnsanlara, “Beni ve anamı, Allah’tan başka iki İlah bilin” diye sen mi dedin, buyurduğu zaman o, “Haşa! Seni tenzih ederim; hakkım olmayan şeyi söylemek bana yakışmaz. Hem ben söyleseydim sen onu şüphesiz bilirdin. Sen benim içimdekini bilirsin, halbuki ben senin zatında olanı bilmem. Gizlilikleri eksiksiz bilen yalnızca sensin. Ben onlara, ancak bana emrettiğini söyledim: Benim de Rabbim, sizin de Rabbiniz olan Allah’a kulluk edin, dedim. İçlerinde bulunduğum müddetçe onlar üzerine şahit idim. Sen beni Vefat ettirince artık onlar üzerine gözetleyici yalnız sen oldun. Sen her şeyi hakkiyle görensin.” [Maide:116-117]