Sayfayı Yenileyerek ya da Başlığa Tıklayarak Arşivde Dolaşabilirsiniz

Tasavvuf/Quantum Fiziği (Devam)...

Partkül: Maddenin veya enerjinin en küçük parçası; parçacık.

Evt.gördüğün ne varsa temeli olan bu küçük arkadaşın varlığını yöneten yönlendiren herhangi bir fizik kuralı mevcut değil.."Yok" yani..Aynı şekilde varlığı da "YOK" tan..Yok ama Var dedikleri.. İnanılmaz ama gerçek dedikleri.Ve hareketlerini belirlemek şöyle dursun...ne yapacağı belirsiz serseri mayındır kendisi..Çarpar adamı...Fakat ne hikmetse ne yaptığı belli olmadığı halde çok da süper iş görür..Gördüğün üzere bütün dünya hayatınız ve halk arasında Madde denilen şey..Yani özetlemek gerekirse QUANTUM yüreklerde bir yaradır..Gülen yüzleri soldurandır..Ne bilim bırakmıştır ne de tesadüf..Profesör kardeşimizin "Anladım diyorsanız yanılırsınız" demesinin altındaki sır da budur...E tabi ister inanırsın ister inanmazsın Hacım :) OKU anlarsın..Bilimin son noktası olduğu halde profesöründe belirttiği gibi bilimsel olmadıı için, anlatınca anlaşılmıyor o yüzden böyle anlattım.. Üslubun kusuruna bakılmasın..Başka türlü de anlatırdım da DİN'i bilgiye geçmem gerekir..


http://jonasclean.blogspot.com/2010/03/bir-gun-bilim-oyle-ilerleyecek-ki.html