Sayfayı Yenileyerek ya da Başlığa Tıklayarak Arşivde Dolaşabilirsiniz

Allah'ı Sevmek ile Resulüne Tâbi olmak/ Örnek almak...

Andolsun ki, Rasûlullah'ta sizin için mükemmel bir örnek yaşam vardır! Allâh'ı ve sonsuz geleceği umanlar ve Allâh'ı çok zikredenler (hatırlayanlar) için! (Ahzab 21)

De ki: "Eğer Allâh'ı seviyorsanız bana >tâbi< olun (uyun); ki Allâh sizi sevsin ve suçlarınızı bağışlasın. Allâh Ğafûr'dur, Rahıym'dir." (Ali İmran 31)

De ki: "Muhakkak ki ben, Allah'a, dîni O'na halis kılarak kul olmakla emrolundum." (Zümer 11)

Eğer bir dost (halil) edinseydim Ebu Bekir'i dost edinirdim. s.a.v.

Mü'minler ancak kardeştirler. Öyleyse kardeşlerinizin arasını bulup düzeltin ve Allah'tan korkup sakının; umulur ki esirgenirsiniz. (Hucurat 10)

De ki: "Eğer Allâh'ı seviyorsanız bana >tâbi< olun (uyun); ki Allâh sizi sevsin ve suçlarınızı bağışlasın. Allâh Ğafûr'dur, Rahıym'dir. " (Ali İmran 31)

"Ey iman edenler. Sizden kim dininden dönerse (bilsin ki) Allâh (onun yerine) öyle bir topluluk getirir ki, onları sever, O'nu severler...." (Maide 54)