Sayfayı Yenileyerek ya da Başlığa Tıklayarak Arşivde Dolaşabilirsiniz

Tek ve Bir olan

Akıllı ve şüpheli olan bak sana ne göstereceğim güzel bak..

BİR göz BİR göz daha İKİ eder

bu İKİ si de GÖZ di mi

yani BİR..

Peki bu BİR ler

TEK mi

değillLER

yalnızca BİR ler

TEK olsalardı İKİ tane BİR nasıl olurlardı

nasıl bir GÖZ olurdu

TEK değil BİR LER

Peki TEK nerde bana gösterebilir misin?

Yok mu ?

Yoksa peki TEK nedir?

KAİNAT mı ?

EVRENin tanımını bana yapabilir misin

EVRENin bana TEK olduğunu ispatlayabilir misin ?

Ya da bu EVREN dediğini bana TEK ise...gösterebilir misin nerdedir?

Yani gösterdiğin TEK ise sen onu nasıl gösterebiliyorsun bana ?

ya da EVREN TEK ise sen nesin ?

bak iki oldunuz ?

hani TEKti

tek değil bak EVREN de BİR..

İnsan bir

insanlar bir ,

evren bak yine seninle olarak BİR..

Peki TEK nedir ?

Nerdedir gösterebilir misin bana ?

Yok mu TEK sence ?

Sadece gösteremediğin için mi yok ?

Yoksa hiç mi yok ?

Yok olan şey nasıl da VAR peki

Sakın TEK olduğu halde BİR olmasın O TEK ?

O yüzden gösteremiyor olmayasın EVREN gibi..

EVREN var mı ki ?

TEK mi ki ?

EVREN KAİNAT eğer bir TOPLAMın ismiyse eğer

bu TEK ne ola ki acaba ?

TEK de yok EVREN de yok mu sence ?

Peki TEK yoktuysa sen nasıl İNSAN olarak BİR iken insanLAR olarak da BİR sin

TEK yoktuysa sen insanLAR iken İNSAN olduğunu nereden bilecektin ?

insanLAR ve İNSAN...TEK yoktu ise nasıl da İNSAN ve insanLAR olarak ayrılabildiler ? ya da birleşebildiler ?

O TEK olan başka bir TEK olmadığı halde BİR olabilip...yine de TEK ve BİR kalabiliyor olmasın ? ...


Şüphedekine not: Şüphe içinde olan arkadaşlar bol bol içlerini dökebilirler bu bloğumda.. kaldırır çünkü bu anlattığım bütün cerahatı..bi rahatlayın.. temizlenin..Yalnız bu blog elbette yine düşünenler için... TEK in kucağında hayırlı gelecekler dilerim..O pek şefkatli çok merhametlidir, bilendir. Şah damarından yakındır.. BİRdir.