Sayfayı Yenileyerek ya da Başlığa Tıklayarak Arşivde Dolaşabilirsiniz

Zeitgeist (devam)

http://jonasclean.blogspot.com/2008/07/bi-belgesel-ile-ilgili.html

işte ego kabarık olunca mantık elbette devre dışı kalıyor bu da istenileni gerçekleştiriyor memnun oldum

şimdi başka bi yöntemle anlatayım bakalım ego çıkabilecek mi devreden ona göre anlayacağız mantık ne kadar önde

diyorum ki düşünün biz şimdi bir kasabadayız ve dünya bu kasabadan ibaret..bu kasabanın muhtarı gelip diyor ki bakın bu kasabanın di ni artık bu kitap..kasabalı kitabı açıp okuyor..kitapta deniyor ki bir yıldır içimizde olan isa tanrının oğludur ve...dün öldürdüler...kasabalı da soruyor - Alla Alla bu kasabada hiç İsa diye birisi yaşamadı..böyle olaylar da olmadı..ama biz inanalım evet demek ki biz görmedik..hıı evet..

buna kim inanır? bakın inanılacak şeyden bahsetmiyorum...bu yöntem nasıl işe yaramış olabilir? bi denediniz mi?

Ve bu yöntemin işe yarayacağını düşünen bunun olabileceğine inanan elbette İsa'ya da yok der diyorum geçiyorum..başka çare yok çünkü..

Batmanin son bölümünde jokerin karakterini tahlil edebilen bu dediğimi de anlar diye ümid ediyorum..