Sayfayı Yenileyerek ya da Başlığa Tıklayarak Arşivde Dolaşabilirsiniz

Halbu ki cenabı peygamberin yetim olmasında büyük esrarı ilahi vardır

..Kafirler onunla alay etmek istediler, yanına geldiler dediler "-Sen peygamber misin ya Muhammed?". "-Evet Allah'ın resulüyüm. Sizi Hakka ve necata çağırıyorum.".
"-Nasıl peygambersin? Hani senin paran? Sen yetimsin?"...sanki bi kabahatmiş gibi.

Halbu ki cenabı peygamberin yetim olmasında büyük esrarı ilahi vardır..Allahu teala ve takeddes hazretleri daha annesinin karnındayken, cenabı peygamberin pederi olan hz Abdullah'ın ruhunu kabzeyledi. Sonra dünyaya teşrif buyurdular bir müddet sonra da altı yaşında Hz Amineyi kaybetti..Peygamber anadan babadan hür yetim kaldı.
Bunun sırrı şu idi..Melekler sordular bunu cenabı hakka.."-Yarabbi habibim mahbubum Muhammedim(s.a.v.)dedin, anadan babadan hür yetim bıraktın, hem babadan yetim hem anadan öksüz oldu. Bundaki sır nedir?" dediler.

Cenabı Hakk buyurduki "- Eziyet cefa gördüğü vakıtta, anası babası sağ olsaydı onlara seslenecekti..Onları aldım ki bana seslensin" dedi Cenabı hakk celle ve tekaddas hazretleri...

he şimdi bu bi kabahatmiş gibi peygambere gelip diyorlar ki senin okuman yazman yok mektebe gitmedin ders görmedin hocadan, nası peygamber olursun?..halbu ki okumak ve yazmak kasanın anahtarına benzer kasada bulunan defineyi almak için anahtar lazımdır. İlim öğrenmek için bi adamın tahsil etmesi lazımdır. ilmi tahsil anahtar gibidir, ilmin cevahiri kasadadır. Peygamber cevahire malik olmuş.. peygamber(s.a.v) Allah mektebinde okumuş..ve peygamberin hocası Allahu Subhanu ve teala olmuş..

Aşki Muzaffer Ozak Hazretlerinden