Sayfayı Yenileyerek ya da Başlığa Tıklayarak Arşivde Dolaşabilirsiniz

Şüphedeki müzisyen için

Seslere bir kulak ver.. Uzan gözlerini kapa.
Bütün seslerin akışına bi kulak ver.
Kulaklarını seslere dik.
Birbiri ardına gelecek ve birbirine mixlenecek o sesleri dinle bi.. takip et...
Tek bir atonal mezur duyuluyor mu?..
Atonal klasik veya caz müziğine kastıran bir komşun yoksa eğer..
Yaşamdaki seslerin ardarda gelişinde ve birbirine mix olmasında tek bir atonal bölüm nasıl olmuyor?
...ve bilmiyorum buna içinden ne ses çıkıcak..
O'na nasıl hayran olunmaz..ya da bu hani nasıl tesadüf oluyor..
ya da bu uzaylıların işimi ki evladım.. mitoloji, panteizm, materyalizm filan
bilmiyorum bu Bilinc'e sen nasıl bir ehemmiyet vereceksin, ne isim takıyorsun...

Böyle bir Hakikat'e ancak hangi İsim layık görülebilir ki..

bak ben şöle diyorum

" Tek biiir! Atonal mezur! "..

İnsan niçin sorumlu tutuluyor onu komşuya sorarsın..