Sayfayı Yenileyerek ya da Başlığa Tıklayarak Arşivde Dolaşabilirsiniz

Bir öneri

Bloğum büyüklerimizden aktardıklarım, bazen dostlarım yakınlarımdan aktardıklarım ve kendi yazdıklarımdan oluşuyor..Arkadaşlarımdan aktardıklarımı kendilerinden özel izin alarak ve yazının altına bir notla belirterek yayınlıyorum buna dikkat edilmesini tavsiye ederim..bir de asıl önemli olan şu..bloğumda kendi yazdıklarım var onlarıda altına isim yazılmamış olmasından ayırd edersiniz..ve şunu tavsiye ediyorum bir yere alıntı yaparken kendi yazdıklarımın altına mutlaka bloğun adresini yazın..bunu bir hak talebi olarak görme...kendi yazdıklarım belli bir alan için geçerli olan yazılardır...yani bu bloğu bulmuş olan birileri içindir..genele yayılması yani benim tasarrufum olmayan bir yerde yayınlanması uygun olmaz!..bunun için bir açıklama gereği duymuyorum bu böyledir..bunun bir sebebi büyüklerimizden zannedilme olasılığıdır ki çok önenmli!..Onun için ismimi vermeniz değil ama altına link vermenizi tavsiye ediyorum Allah rızası için..asla kendim için değil!..öyle daha uygun ..Allah'a emanet olun sevgilerim saygılarımla..Allahın selamı peygamber efendimiz ailesi ashabı peygamberlerimiz büyüklerimiz ve müminlerin üzerine olsun