Sayfayı Yenileyerek ya da Başlığa Tıklayarak Arşivde Dolaşabilirsiniz

nan aptal herif!

bak bu üzerinde koştuğun zıpladıın içtiğin sıçtığın dünya dönüyor
Şu ısıtan güneş aydınlatan ay da tıpkı bu dünya gibi hem kendi etrafında hem de birbirleri etrafında dönüyorlar

Ve sen başın dönmediği halde kalkıp diyorsun ki bu bir sistem değildir tesadüftür

Bunun tesadüf olduğuna inanıyorsun ama bilime inanıyorsun! ama bir de aşağılardan aşağılardan diyorsun ki bu sistemi belki bizim gibi uzaylılar yaptı!

Bütün bu parıltılı düşüncelerden o beynini alamıyor bunlara inanıyorsun fakat! bu sistemde tıpkı senin gibi öksüz ve yetim olan bir insana vahiy gelebileceğine kesin olarak inanmıyorsun! Yani diyorsun ki bana vahiysiz vahiy geldi biliyorum ya herşeyi!

Peki senin bu kadar eminlik sağlayan vahyin nedir?
barlarda şarap içerken söylediğin şarkılar mı?
yalnızlıktan derisi yüzülmüş insanlara ilettiğin vahiy tesadüf bilimin mi?
Tecavüze uğrayanlara vahiy olarak sex ve rock n roll mu öneriyorsun?
Bu dünyadan intihar ederek ayrılmak isteyen bir insana reenkarnasyonu mu vahyediyorsun?
reykini .ikiyim ben senin? Zekat verme reykiyle buradan yemek gönder afrikaya!
Hayal kur sen hayal. dinin olmadığı bi dünya hayali kur çok .ikime yarıyor o hayaller!daha güzel kafa yapıyor sağol!
Sen de şimdi yattığın yerden daha rahat bir yer hayali kur

Ne büyükmüşsün sen arkadaş ya!
Peygamber gibi adammışsın sen ya!

Senin yerin cennet tabi ya!
seni bu ihtişamınla cehenneme almaları en büyük zulüm olur tabi ya!

Ben sizin uzaylınızı da zannınızı da yalanlarınızı da..

neyse iftar..