Sayfayı Yenileyerek ya da Başlığa Tıklayarak Arşivde Dolaşabilirsiniz

Hz Muhammed s.a.v.

Allah’ım !
kuvvetimin tükendiğini Sana arzediyorum
gücümün azaldığını,
insanların gözünde küçük düştüğümü Sana şikayet ediyorum
Ey Merhametlilerin En Merhametlisi!
Sensin ezilmişlerin Rabbi!
Sensin benim Rabbim!
beni kimlerin eline bıraktın_?
bana gaddarlık yapan yabancıların eline mi_?
yoksa, davamı ipotek edecek bir düşmana mı_?
eğer Sen bana gücenmedinse,
kesinlikle bunlara aldırmıyorum
lakin iyiliğin beni rahatlatacaktır
Senin nuruna sığınırım;
karanlıkları aydınlatan nuruna,
dünya ve ahiretimi kurtaracak nuruna
gelecek gazabın, bana ulaşacak öfkenden
kaçıp kurtulacak bir sığınak arıyorum
Sana sığındım, yeter ki razı ol
güç ve kuvvet Sendendir,
yalnız Senden.

Efendimizin Taif’de yaptığı sabır duası..