Sayfayı Yenileyerek ya da Başlığa Tıklayarak Arşivde Dolaşabilirsiniz

Peygamber/Kadın/Evlilik/Ayşe(r.a.)/Kaç Yaşındaydı/İslam

O peygamber, kendi öz kız evlatlarını bebek oldukları halde, kız olduklarından utandıkları için toprağa gömen bir topluluğun içinde ne iş yapmıştır bir düşün...
Ve o kız, halkının en değerlisi olmuştur, düşün..Öyle gerzekçe, öyle perdelenmiş, öyle düşünemiyorsun ki!, sana acımamak şefkat duymamak elde değil inan..Peygamber ne iş yapar, ondan da eleştirdiklerin, aşağıladıkların kadar, haberin yok...

Şartlardan haberin yok, kıçın rahatta, bir hukuk yokken işler nasıl halledilir bilmezsin, o işi sana verseler ertesi gün korkudan altına sıçar dışarı adım atamazsın haberin yok, düşmanlarından demokrasiyle korunabileceğini düşünüyorsun, herkez adına barış dediğin demokrasi nereden gelmiştir haberin yok, geçmişten haberin yok, gelecekten haberin yok, senin dünyadan haberin yok...

O iş nasıl mümkün olur, bir adam o baskıyla nasıl yaşar, nasıl hayatta kalmıştır! haberin yok...O baskıyı başka kimsenin hayal dahi edemeyeceğinden de haberin yok..Okuduğun kitap "Din Bu"..Görüp görebileceğin örnek "Hasan Mezarcı"...E sen gerizekalısın...

Bi kendi mahallene çıkıp "Bana Vahiy geldi" desene..Neler yaşıyacaksın merak ediyorum.. Ki şartlar yine aynı olmayacak..Bak sayıyorum düşmanlarını..O zamanki Hristiyanlar o zamanki Yahudiler o zamanki Putperestler, o zamanki Ateistler, o zamanki Münafıklar..Ve ne hukuk, ne demokrasi...Bir baba kızını utancından dolayı bebekken toprağa gömüyor.. Sen yeterince düşündüğüne emin misin Peygamberlik ne demektir?

Ve sen şimdi o dediklerinle, akleden, düşünen, mantıklı bir insan mı olmuş oluyorsun?..Çağdaş modern bi insan mı oluyorsun sen şimdi...

Ben Ateistim ben Deist'im demek kolaydır!..O bahsettiğim koşullara git, o bahsettiğim insanların olduğu bir halkın önüne çık "Bana vahiy geliyor" de ve o sözünü bu zamana kadar yeryüzüne çak!..O çaktığın çiviyle kendi kızına merhamet etmeyen insanların içinde akıl almaz işler yap, seni zorla arslanlara atan, biribirinle ölümüne dövüştürüp eğlenen krallara "Allah'a teslim olun" diye mektuplar gönder!

Bana yazmak kolaydır! Önce sen kendi kendine Aklet! Peygamberlik mümkün müdür diye düşüneceğine! Sen önce peygamberlik nasıl mümkün oluyor onu düşün!