Sayfayı Yenileyerek ya da Başlığa Tıklayarak Arşivde Dolaşabilirsiniz

Hal / İlim / Aşk (Devam)


"...Şimşek neredeyse gözlerini alıverecek. Onlara her aydınlık geldiğinde, birkaç adım ilerler, kesilince de içine düştükleri karanlıkta kalakalırlar..." Bakara 21

Bu Ayet'in Korkusundan seni ne kurtarır ? Hal mi ? Aşk mı ?..


"Allah'a yemin ederim ki,
biz yalnız aşk ile de kanaat etmeyiz,
aşkı da yeter bulmayız."

Mevlânâ Celaleddin-î Rûmî (k.s.)


“Eksik bir ilim bu aşkı nasıl doğurabilir.
Evet, nakıs bir aşk doğar; amma cemadata ve mahluklara karşı.”

Mevlânâ Celaleddin-î Rûmî (k.s.)


Ne imiş ?


"Çünkü alemlerin Rabbı olan Allah'ın (CC) tevhidine ilimle erilir."

Abdulkadir Geylani (k.s.)


Vay benim pek Halli pek Aşklı dostlarım.. 

Devam ede durun Muhalefete..


"Bu dünya dikeni böyle güzel olursa, kim bilir gül bahçesi nasıldır? Ey sırları benim sırlarımı silip süpüren, alıp götüren güzel!

Ey benim canım! Gökyüzünde bile aya güneş arkadaş olmuş; anlıyorum ki sen de beni yabancılar meclisinde yalnız bırakmayacaksın."

Mevlana Celaleddin-i Rumi (k.s.)