Sayfayı Yenileyerek ya da Başlığa Tıklayarak Arşivde Dolaşabilirsiniz

Kelime / İlim (Devam)


Eğer bir yerden İlim giderse, orada "..oya, kaya, memet, ahmet.." filan filan diye İsimler olur.. İnsan olmaz !..

İlim yoksa, o Nefs'de, Kadim Kavramlar, "Kelime" ler bulunmaz !..

1. ve iz ibtelâ : ve imtihan etmişti
2. ibrâhîme : İbrâhîm
3. rabbu-hu : onun Rabbi
4. bi kelimâtin : kelimeler ile
5. fe : o zaman
6. etemme-hunne : onları tamamladı

7. kâle : dedi
8. in-nî : muhakkak ki ben
9. câilu-ke : (ben seni kılanım) ben seni kılacağım
10. li en nâsi : insanlar için, insanlara
11. imâmen : imam, önder
12. kâle : dedi
13. ve min zurriyyetî : ve benim zürriyetimden, soyumdan
14. kâle : dedi
15. lâ yenâlu : nail olmaz, ulaşamaz
16. ahdî : benim ahdim
17. ez zâlimîne : zalimler

Bakara 124


O'nun İsimleri hele hiç mi hiç bulunmaz !..


" İlim İslam'ın hayatıdır imanın direğidir..."

s.a.v.