Sayfayı Yenileyerek ya da Başlığa Tıklayarak Arşivde Dolaşabilirsiniz

Kurban edilen hayvandır a dostum. Aşıklar hayvan olmazlar asla.

Ben sana safça kendim zannettiğim gibi olsam başıma neler gelir bilirim. Sana tapıyorum zannedersin mesela. Firavunlaşırdın. Veya eşcinsel zannederdin beni. Veya sapık; kadınsan. Saf, aptal olarak görülmem muhakkak. Duruma göre depresyon ehlinden. Ağzı sulanan erkekler de gördüm. Çok şükür yırttık. Fitne de olabilirim ben doğuştan. "Doğuştan" olduğumu hiç düşünmezdin fakat Fitne olduğum Farzdır cehline göre. Ama mutlaka da cahilimdir. Hem de kibirli. Efendime buyrulana göre ise çokları bilmezmiş bizi. Ben nereden bileydim ki Efendim olmadan bizi a dostum? Rabbimiz korudu bizi kendisi zannettiklerimizden. Ve hem olmadan, hem bile bile olan öksüzlükten, yetimlikten, yalnızlıktan. Soysuzluktan. Piçlikten. Hem de kanı ışıltılarla sonsuza akan nefislerimizden ziyade, parıldayan ruhlarımıza eriştirdi bizleri. Samed olan, nefesimizi de kesti. Elimizde kalan yetti bize. Kurban edilen hayvandır a dostum. Aşıklar hayvan olmazlar asla.



Eğer anlaşılması gereken birşey varsa kendi nefsini, benimkine Öfkelendiğinden çok, Bilmen gerektiğidir.