Sayfayı Yenileyerek ya da Başlığa Tıklayarak Arşivde Dolaşabilirsiniz

Ateist olma sebepleri...

Ateistlerin çoğu Dünyayı beğenmedikleri için Ateist olmuşlardır. Hayret! Allah Müslümanlardan da aynı şeyi isterken Ateist olmaları!

"...Gerçek hayat, Ahiret hayatıdır. Kavrayabilselerdi!" [Ankebut/64]

Resim yapan, Müzik yapan, Yazı yazan biri olarak, ne en mükemmelini yapıyorum, ne de her yaptığımı beğeniyorum. Hepsini de yerlerince görüyorum. Bazılarından da razı olmuyorum. Ben bunları apaçık kendimden biliyorum. Hiç şüphesiz el-Evvel'e şahidim. Yok idim. Aşikar, Var olunduğumu görüyorum.

O, bir şeyi beğenmeyip de yapıyorsa, o şeyi beğenmemesindeki Hikmet'ini, çok isteyenlere öğretir. Hiçbir zaman hiçbirşeyi beğenmek veya beğenmemek gibi bir durumda olmadığı halde...

Ölüm var Dünya hayatında Coni.. Yanlış mı biliyorum?