Sayfayı Yenileyerek ya da Başlığa Tıklayarak Arşivde Dolaşabilirsiniz

Velinimet

Veli/ Nimet/ Velinimet/ Biz mi O'nu tanıyoruz/ O'mu tanıtıyor/ Soruları önceden dağıtmış bir İmtihan görüyorum/ Torpili yok, görülüyor.

Resim yapan, Müzik yapan, Yazı yazan biri olarak, ne en mükemmelini yapıyorum, ne de her yaptığımı beğeniyorum. Hepsini de yerlerince görüyorum. Bazılarından da razı olmuyorum. Ben bunları apaçık kendimden biliyorum. Hiç şüphesiz el-Evvel'e şahidim. Yok idim. Aşikar, Var olunduğumu görüyorum.

"...İnsan bir yolcudur. Sen burada misafirsin. Ve buradan da diğer bir yere gideceksin. Misafir olan kimse, beraberce getiremediği birşeye kalbini bağlamaz. Bu menzilden ayrıldığın gibi, bu şehirden de çıkacaksın. Ve keza, bu fani dünyadan da çıkacaksın. Öyle ise aziz olarak çıkmaya çalış..." [Bediüzzaman (k.s.)]

O, bir şeyi beğenmeyip de yapıyorsa, o şeyi beğenmemesindeki Hikmet'ini, çok isteyenlere öğretir. Hiçbir zaman hiçbirşeyi beğenmek veya beğenmemek gibi bir durumda olmadığı halde...

Ateistlerin çoğu Dünyayı beğenmedikleri için Ateist olmuşlardır. Hayret! Allah Müslümanlardan da aynı şeyi isterken Ateist olmaları!

"...Gerçek hayat, Ahiret hayatıdır. Kavrayabilselerdi!" [Ankebut/64]

Ölüm var Dünya hayatında Coni.. Yanlış mı biliyorum?