Sayfayı Yenileyerek ya da Başlığa Tıklayarak Arşivde Dolaşabilirsiniz

Sen Hakları dağıtan mısın yoksa

Benim ölümüm dirimim Allah içindir deniliyor. Ve bu açıkça gösteriliyor. O soruyor hala: "Bunu ne için yaptın diyor?"..."Anladım ama" diyor, "Ne için" diyor. Tekrar 3. milyon kere deniliyor ki "Ölümüm dirimim Allah için".. O diyor ki "Ama ne için" diyor.. Bu böyle devam ediyor, gidiyor...

E sonunda deniyor ki artık "Ne halin varsa gör be kardeşim sen ne için biliyorsan onun için"..Ferahlıyor.."Ooh diyor işte sahtekarmış" diyor. "Yoksa diyor nasıl olacak ki bu iş" diyor. "Hem nasıl yanılabilirim ki ben".."Yanılsam" diyor "Nasıl kalpleri bilebilirim"...

Artık Sui Zan dan öyle bir hal oluyor ki "Öldürsem şunu benim dediğim doğru çıkar" diyor...Sanki onun işiydi bu..Sanki ona bağlıydı öbürünün niyeti...Sanki ortada bişey vardı...

Perde arkasından, Sui Zan deliliyle, Riyaset sevdası...Bu olmuş..Bu olmamış...Sanki sana ben sebeb olmadığın bir şey dedim.. Sanki elinde bir delil vardı da sen bir şey dedin... Aa tabi var delilin... Onla bitiyor iş...Emin ol.. O senin kırıcı tavrın sırf Sanadır...Allah bunlardan münezzehtir...Ya yakın ol..Ya uzak ol..Ya da bir söz söyleme kırıcı oluyorsun...

O öyle söylüyor.Fakat sen onu ona söylendiğini nereden biliyorsun?. Eğer Hakkı gözetmez de zannına göre gidersen, diğer söylenenlerle diğer söylenenleri birlememişsen.. Hüküm verirsen.. Şüphesiz şeytana oyuncak olur sözlerin..kardeşinin kalbini incitirsin.. onun vesveseye sürüklenmesine alet olursun. Allah korusun.
Bu yüzden, Allah'a olan Edeb'e de girer her söz.. Hesab ediyor musun sözlerin değerini. Ne söylediklerini.

Bir şey onun Hakkıysa onun Hakkıdır...Sen Hakları dağıtan mısın yoksa...

Hak dağıtan Mısırın Sultanıdır diye diretiyorsan, daha görülecek çok şey var demektir...

***

Defi dinliyor ve bu ses dostdandır diyor,
Def çalanın eline, ondan kuvvet geliyor.